Tjurepannan 18/6, 11,7 km
En spontantur till Grebbestad och Tjurepannan när våra helgplaner blåste bort 🌬 
(null)
Här blåste det oxå men det gör inget på land för då får en se på stora fina vågor 🌊
Vilken tur att det finns en grind mitt ute i ingenstans 🙃
(null)
Grinden ska nog hålla kossorna borta men jag vet inte om kossorna vet det... 
(null)
Ser ut som en tygklädd dyna mitt på stenen, inte så mjuk dock…
(null)
Skulle fota de fina blommorna och upptäckte att de växte nere i en jättegryta 🌷
(null)
Det blev många pauser och när en var mitt i vinden blev det lite kylslaget ☀️
(null)
Cool sten med ett inbyggt kors 😎
(null)
Stora vågor rullade in och dundrade in i klippväggarna med riktigt basljud. Det gillar vi! 
(null)
Vi kan sitta och titta på havet i oändlighet 💙
(null)
Vi hittade en skön plats i lä för att äta upp dagens lunchsmörgås  🌮
(null)
En mås gjorde oss sällskap på lunchen🐦 hen ville säkert smaka på våra smarriga smörgåsar 🥪 
Små fina stigar, klippor och sten. Just här var det lätt att följa leden men det varierade 👀
(null)
Det är lätt att bli badsugen 👙
(null)
Väckers fyr 🗼
(null)
Mängder av maneter längs kanten 💦
(null)
Hittade ett gäng maneter mitt på stigen, gissar att det är lågvatten 💦
Där kan jag också tänka mig att ha en sjöbod… 💙
(null)
Det doftade ros överallt i reservatet! 🌹
(null)
Någon som har varit kreativ 💐
(null)
Mat från Balkan till middag, det var oväntat gott! En toast skagen till förrätt men den slank ner innan kameran hann fram 😋
(null)
 💖M